Για σου, φίλε!

Για σου, φίλε!
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι και τα χειραγωγημένα από το Σύστημα ανθρωπόμορφα ζόμπι νομίζουν ότι τα κόμματα, οι οργανώσεις, τα κανάλια και οι εφημερίδες διαφέρουν ένα από το άλλο. Διαφέρουν μόνο στην ονομασία και όχι στην ουσία. Ξεγυμνώστε τους και θα δείτε ότι είναι σαν δίδυμα αδέλφια. Γεννήθηκαν από την ίδια μάνα – την ιουδαϊκή ιδεολογία, έχουν τον ίδιο πατέρα – το ιουδαϊκό χρήμα. Γ’ αυτό δεν είναι ανάγκη να καταναλώνουμε την γουρουνοτροφή που μας πασάρουν τα κόμματα και τα ΜουΜου«Ε».... ...Ξυπνάμε, σκουπίζουμε τα μάτια μας, σηκωνόμαστε από τα γόνατα, πετάμε τις αλυσίδες μας και ορθώνουμε το ανάστημα. ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ Η ΝΑ ΣΕΡΝΟΜΑΣΤΕ ;

Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

Θανάσης Σπύρου: ποιήματα για την Βόρεια Ήπειρο

Αετός
Όπως η φύση έπλασε τον αετό
ελεύθερο και ακαταμάχητο
να πετάει στον αέρα,
από το ίδιο φτερό
γέννησε την Χειμάρρα
προκαλώντας στον εχθρό
πάντοτε φοβέρα.

Του αετού τα νύχια
κατακτάνε ανίδωτες κορφές
η αρχοντιά του θριαμβεύει,
τα παλικάρια της Χειμάρρας
πατάνε την αλυσόδετη σκλαβιά
και η Ελλάδα βασιλεύει.

Αδελφή μου Βόρεια Ήπειρος
Την όμορφη πατρίδα
είδα στ'ονειρό μου
πως με την ελπίδα
θα'ναι στο πλευρό μου

Στα μάτια της
αντίκρισα τον ήλιο
δίχως εσένα στο πλάι μου
χάνω το βασίλειο


Είναι η φορεσιά της
μες το θαλασσί
σε όλη της τη ζωή
μαζί πίναμε κρασί

Κάτω από το φεγγάρι
την είχα αγκαλιά
διαβάζαμε ιστορία
κι η καρδιά μας ζεστασιά

Την ένδοξη πατρίδα
δε μπορώ να λησμονήσω
μόλις έρθει η ώρα
εγώ θα πολεμήσω

Τα αίματα και οι οβίδες
εμένα δε με σκιάζουν
και όσοι με λένε τρελό
τη πίστη μου δεν αλλάζουν

Και αν το φορτίο
είναι μεγάλο και βαρύ
χιλιάδες πρόθυμοι για σένα
να πέσουνε νεκροί

Λαχταρά και πάλι
το χώμα να ξυπνήσει
με ζήλο και με τόλμη
τη σκλαβιά να θερίσει

Τη πανάρχαια πατρίδα
προσμένω αγκαλιά
μ'έχει φάει το μαράζι
δεν αντέχω ορφανιά

Στην αδερφή μου θα φορέσω
της λευτεριάς το στέμα
και αν χρειαστεί ο δόλιος
ας το πληρώσω με αίμα

Της άνοιξης λουλούδια
στο κορμί σου θα κεντήσω
τα άγια χωματά σου
καρτερώ να τα φιλήσω

Στον αγώνα της λευτεριάς
Βόρειο Ήπειρος θα τραγουδάω
ως τα ουράνια θα σε υμνώ
σαν τρελός σε αγαπάω

Θανάσης Σπύρου
πηγή:
και


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου