Για σου, φίλε!

Για σου, φίλε!
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι και τα χειραγωγημένα από το Σύστημα ανθρωπόμορφα ζόμπι νομίζουν ότι τα κόμματα, οι οργανώσεις, τα κανάλια και οι εφημερίδες διαφέρουν ένα από το άλλο. Διαφέρουν μόνο στην ονομασία και όχι στην ουσία. Ξεγυμνώστε τους και θα δείτε ότι είναι σαν δίδυμα αδέλφια. Γεννήθηκαν από την ίδια μάνα – την ιουδαϊκή ιδεολογία, έχουν τον ίδιο πατέρα – το ιουδαϊκό χρήμα. Γ’ αυτό δεν είναι ανάγκη να καταναλώνουμε την γουρουνοτροφή που μας πασάρουν τα κόμματα και τα ΜουΜου«Ε».... ...Ξυπνάμε, σκουπίζουμε τα μάτια μας, σηκωνόμαστε από τα γόνατα, πετάμε τις αλυσίδες μας και ορθώνουμε το ανάστημα. ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ Η ΝΑ ΣΕΡΝΟΜΑΣΤΕ ;

Σάββατο 7 Ιουλίου 2012

15 σκέψεις σε μια αναμέτρηση με τον εαυτό μου...

- Κατανοώ πως οι καιροί είναι δύσκολοι, πως απαιτείται όσο ποτέ άλλοτε η συμβολή μου στην αντίσταση.

- Έχω ανακαλύψει τις ιδιαίτερες κλίσεις μου, και εστιάζω στο πού μπορώ να προσφέρω, συγκεκριμένα και ουσιαστικά. Ωστόσο, πάντα προσπαθώ να μαθαίνω νέα πράγματα και να προάγω τον χαρακτήρα και την προσωπικότητά μου σε κάτι καλύτερο.

- Δε διστάζω να ψάχνομαι και να ρωτώ για να μάθω. Δεν είμαι παντογνώστης, ουδείς είναι, και δεν ντρέπομαι να πω ότι κάτι δεν το γνωρίζω.

- Η μεγαλύτερη και καλύτερη προβολή των Ιδεών μου ειναι η προσωπική μου ζωή. Είναι ο καθρέφτης μου στην κοινωνία. Οφείλω να είμαι καθαρός, αξιόπιστος και φερέγγυος σε ό,τι κάνω.

- Διαβάζω και ενημερώνομαι συνεχώς για τις εξελίξεις και τα νέα δεδομένα που υπάρχουν και σχετίζονται με την κοινωνική και πολιτική ζωή. Προσαρμόζω τη σκέψη και τη δράση μου στις ανάγκες των καιρών, αναζητώντας νέους τρόπους έκφρασης και μη μένοντας στατικός σε αυτούς που ως τώρα θεωρούνταν δεδομένοι.

- Προσπαθώ να εξασφαλίζω τα υλικά που θα χρησιμοποιήσω μόνος μου, χωρίς τη συμβολή και την "καλή χάρη" άλλων. Έχω τη συνείδησή μου καθαρή ότι στηρίζομαι σε αγνά μέσα, καθώς η φράση "ο σκοπός αγιάζει τα μέσα" δε συνάδει με την ειλικρίνεια και το αληθινό του χαρακτήρος που θέλω να καλλιεργήσω.

- Θέτω συνεχώς μικρούς πραγματοποιήσιμους στόχους και όχι μεγαλόπνοα σχέδια, καθώς διαθέτω τη συναίσθηση της δυνάμεώς μου. Βήμα βήμα όλα γίνονται πιο εύκολα.

- Φιλτράρω νέες ιδέες και ανοίγω συνεχώς τα μάτια μου και τους ορίζοντές μου. Η καθημερινότητά μας σχετίζεται με διάφορες διαστάσεις, η Ιδελογία μου είναι Βιοθεωρία, και συνεπώς η πρακτική μου πρέπει να "παίζει" σε πολλά επίπεδα. Αν κάποια κάποτε φάνταζαν ξένα για τους συναγωνιστές μου, ιδεολογικά παρεξηγημένα ή "μη αποδοτικά" στον αγώνα, τώρα είναι καιρός να φροντίσω να γίνουν γνωστά. Τίποτα δεν είναι δεδομένο, τα πάντα είναι αμφισβητήσιμα, τα πάντα είναι μπροστά μου.

- Έχω τα ιδεολογικά εφόδια να προχωρήσω, γνωρίζοντας τι κουβαλάω στην πλάτη μου και αναλογιζόμενος την ευθύνη που έχω απέναντι στους προγόνους μου και τα παιδιά μου, είμαι αποφασισμένος να κάνω τα πάντα για να μη δω την Πατρίδα να καταστρέφεται.

- Δεν επιθυμώ να διαλυθούν όλα γύρω μου για να αποκομίσω οφέλη, σαν νέος Λένιν. Θέλω όσο τίποτα να τελειώσει το μαρτύριο που περνά η χώρα μου και αν δεν έχω να προσφέρω κάτι, είμαι διατεθειμένος να μείνω σπίτι μου, αφού δεν είμαι επαγγελματίας σε αυτό που κάνω. Είμαι ένας απλός άνθρωπος, ένας Εθνικιστής ανάμεσα σε όλους τους άλλους, που πονάει για τον τόπο του. Τίποτα περισσότερο. Οταν η Ελλάδα αποκτήσει αυτά για τα οποία παλεύω, δε θα έχω λόγο να αγωνίζομαι.

- Είμαι πραγματικά Αυτόνομος, μην έχοντας εξάρτηση από κανέναν εξωγενή παράγοντα, μη δίνοντας αναφορά σε κανέναν, μην έχοντας ως οπτική μου το "για το καλό του χώρου". Ο "χώρος" είναι μια μεταπολιτευτική μπούρδα που συνεχίζει να υπάρχει χάρη στη δική μου ανοχή.

- Πριν εκφράσω σε οποιονδήποτε αυτές τις σκέψεις μου και άλλες πολλές, έχω κάνει την αυτοκριτική μου για το τι έχω κάνει ο ίδιος για όλα όσα επεξεργάστηκα παραπάνω.

- Είμαι έτοιμος να προχωρήσω. Μια καινούρια μέρα ξεκινά, μια νέα πρόκληση είναι σίγουρο ότι με περιμένει...

- Η τελευταία μου σκέψη είναι η ελπίδα μου ότι τίποτε από όσα κάνω και για όσα πασχίζω με προσωπικό κόστος καθημερινά δεν πρόκειται να πάει χαμένο. Είναι η ελπίδα ότι ο Αγώνας όλων μας κάποια μέρα θα δικαιωθεί.

πηγή:  blackflag




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου