Έχοντας παρατηρήσει γεγονότα από το παρελθόν και από το παρόν, εύκολα διαπιστώσαμε πως εχθρός των Εβραίων δεν είναι μόνο οι λαοί της Ευρώπης αλλά και ο μουσουλμανικός κόσμος. Για να εκτοπίσει και τις δύο φυλές χρησιμοποιεί μια παλιά στρατηγική πολέμου την <<διαίρει και βασίλευε>>.
Έχοντας υπόψη ότι οι Εβραίοι σιωνιστές ελέγχουν κάθε κεντρική τράπεζα, ελέγχουν κάθε κυβέρνηση, οπότε και κάθε πολιτική εφαρμογή .Έτσι καταλαβαίνουμε ότι είναι υπεύθυνοι για την μαζική εισροή λαθρομεταναστών σε κάθε σημείο της Ευρώπης. Μεγάλο ποσοστό αυτών των λαθρομεταναστών είναι τριτοκοσμικοί και εγκληματικής φύσης. Οι ευρωπαίοι πολίτες σαφώς αγανακτισμένοι από την πολυπολιτισμικότητα και την σκέψη της αλλοίωσης και εξαφάνισης της φυλής, ηθών και παραδόσεων φτάνουν σε πράξεις βίας. Από την άλλη το μεγαλύτερο ποσοστό των Ευρωπαίων είναι χριστιανοί ενώ οι λαθρομετανάστες είναι φανατικοί μουσουλμάνοι Πολλές φορές έχουμε δει σε διάφορες χώρες της Ευρώπης να καίγονται εκκλησίες από λαθρομετανάστες για χάρη της θρησκείας τους. Επίσης αντίποινα έχουν γίνει και από χριστιανούς. Άρα καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι θα οδηγηθούμε σε φυλετικό και θρησκευτικό πόλεμο.
Ένα άλλο φαινόμενο που παρατηρούμε είναι ότι σε πολλά ακροδεξιά και πατριωτικά κόμματα της Ευρώπης έχουν κάνει την διείσδυση Εβραίοι και πράκτορες τους. Τα κόμματα αυτά συνήθως παρουσιάζονται πατριωτικά, αντικομουνιστικά και κατά των λαθρομεταναστών. Αυτό έχει ως στόχο την ψήφο των ανυποψίαστων ψηφοφόρων πατριωτών για να ελέγχουν ολόκληρο το πολιτικό φάσμα από την ακροαριστερά ως την ακροδεξιά. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το κόμμα του Καρατζαφέρη που θα έβγαζε ανακοίνωση υπέρ της αποζημίωσης των Εβραίων για το εβραϊκό νεκροταφείο της Θες/νικης σαν κίνηση καλής θέλησης προς την εβραϊκή κοινότητα.
Επομένως καταλαβαίνουμε ότι πραγματικός εχθρός δεν είναι οι λαθρομετανάστες και οι αλλόφυλοι αλλά οι Εβραίοι σιωνιστές και οι προδότες της δικιάς μας φυλής που μας θέλουν να βρεθούμε σε φυλετικό πόλεμο για να πραγματοποιήσουν σχέδια τους προωθώντας την Νέα Τάξη Πραγμάτων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου