Σχόλιο ΓΕΝ.ΕΛ. Δεν θεωρεί μόνο ο Στόχο ως «πατριάρχη» του τον κάθε Ιακόβ και τον κάθε Αυνάν. Όλοι οι «Έλληνες» χριστιανοί έμμεσα έχουν αποκηρύξει τους πραγματικούς γενάρχες και θεούς τους και ταυτόχρονα εκλιπαρούν έναν ξένο Θεό να τους ευεργετήσει και να τους προστατέψει.
Χριστιανός, δηλ. λάτρης ενός ξένου Θεού, μύστης ξένων μυστηρίων και παραδόσεων και δέκτης και μεταφορέας σημιτικής κάρμας στην φυλή μας, μπορεί να αυτοαποκαλείτε Έλλην με μεγάλη δυσκολία, όμως με κανέναν τρόπο δεν μπορεί να αυτοπροσδιορίζετε ως ΕθνικιστήςΑπό xawatch
Δείτε το ντοκουμέντο στον παρακάτω σύνδεσμο
http://esxatianasxesi.blogspot.com/2011/06/video-hellas-orthodoxy.html
Και δεν είναι μόνο αυτά μπροστά σε όσα έχουν δημοσιευτεί κατά καιρούς σε Σιωνιστική ακροδεξιά εφημερίδα!
Η εφημερίδα "Στόχος" έχει αποκαλέσει ανοιχτά τον Εβραίο Ιακώβ "πατριάρχη" δηλαδή κοινό εθνικό και φυλετικό πρόγονό τους από τον οποίο και κατάγονται!
Παραθέτουμε σχετικό σχόλιο που βρήκαμε στο διαδίκτυο
Αντιγράφω από την εφημερίδα Στόχος:
Κατά την Μ. Δευτέρα επιτελούμε ανάμνηση του ενάρετου Ιωσήφ (γιος του πατριάρχη Ιακώβ και δισέγγονο του Αβραάμ), ο οποίος είναι τύπος του Κυρίου Ιησού Χριστού.
Η παλαιά διαθήκη καθότι ήταν Εβραϊκό βιβλίο , αποκαλούσε τον Ιακώβ πατριάρχη καθότι από αυτόν και τα παιδιά του Αβραάμ θεωρείται ότι προήλθε όλο το Εβραϊκό γένος... Κάποιος που δεν θεωρεί τον εαυτό του φυλετικό απόγονο του Αβραάμ και του Ιακώβ δηλαδή κάποιος που δεν είναι Εβραίος, δεν μπορεί να αποκαλεί τον Ιακώβ πατριάρχη. Και όμως ο συγγραφέας του κειμένου τον αποκαλεί έτσι, άρα θεωρεί τον εαυτό του απόγονο του Ιακώβ!
Άλλο ένα απόσπασμα από την εφημεριδα προσπαθεί να μας πείσει πόσο σπουδαίος ήταν αυτός ο Εβραίος Ιωσήφ!
Κάποτε όμως ο Φαραώ, ο βασιλιάς της Αιγύπτου, είδε ένα παράδοξο όνειρο και ζητούσε να βρει εξήγηση αυτού του ονείρου. Τότε του είπαν ότι στις φυλακές υπάρχει ένας Εβραίος νέος, που είχε άλλοτε εξηγήσει όνειρα συγκρατούμενων του. Ο Ιωσήφ, κατ’ εντολή του Φαραώ, οδηγήθηκε ενώπιόν του και με το φωτισμό του Θεού, εξήγησε το όνειρο του Φαραώ, λέγοντάς του ότι θα έρθουν για τη χώρα του επτά έτη εφορίας και επτά έτη ακαρπίας και πείνας. Τότε ο Φαραώ, καταγοητευμένος από τη θεία σοφία του Ιωσήφ, τον ενδύει με βασιλική στολή, τον αναβιβάζει σε βασιλικό άρμα και τον καθιστά γενικό άρχοντα της Αιγύπτου. Ο Ιωσήφ διαχειρίστηκε με θαυμαστή φρόνηση την εξουσία. Και αργότερα, όταν ήρθαν τα έτη της πείνας λόγω της ακαρπίας της γης, αυτός άνοιξε τις αποθήκες που είχε γεμίσει κατά τα πρώτα έτη και χόρτασε το λαό.
Από το ίδιο κείμενο μαθαίνουμε και για το πόσο τεκνό ήταν ο Ιωσήφ, καθώς και το ότι άδικα τον έβαλαν οι Αιγύπτιοι στη φυλακή, γιατί λέει "τον κατηγόρησαν άδικα" ότι ήθελε να πηδήξει τη γυναίκα του Αιγύπτιου Πετεφρή. Που το ξέρει ο Στόχος ότι ήταν άδικα και ότι λένε αλήθεια οι ΕΒΡΑΙΟΙ και όχι οι Αιγύπτιοι; Είτε αναπαράγει ότι λέει η Εβραϊκή παράδοση, είτε θεωρούν ότι ο Ιωσήφ ήτανε και αυτός αγάμητος σαν κάτι σημερινούς Στοχικούς... κάτι απίθανο καθώς όλη η παλιά διαθήκη δεν είναι τίποτε άλλο από ένα βιβλίο σεξουαλικών οργίων και εγκλημάτων. Γνωστότατη η περίπτωση αιμομιξίας του Λοτ που συνευρέθει με τις δυο του κόρες.. Ακόμη γνωστότερη η περίπτωση του Λεϋίτη ιερέα τον οποίο ζητούσαν οι παθιασμένοι κάτοικοι της Γαβαά για να ασελγήσουν επάνω του. Επιστέγασμα της ερωτικής ιδιομορφίας σε όλες τις εκφάνσεις τα περίφημα Σόδομα και Γόμορα, όπου η σεξουαλική ελευθερία και η πολυμορφία της ικανοποίησης ξεπέρασαν και την πιο αχαλίνωτη φαντασία.
Γράφει ο Στόχος
...O Πετεφρής ήταν αρχιμάγειρας του βασιλιά της Αιγύπτου. Ο Ιωσήφ ήταν ωραιότατος νέος και γι’ αυτό η σύζυγος του Πετεφρή επιθύμησε να αμαρτήσει μαζί του. Αυτός αρνήθηκε και τότε αυτή τον συκοφάντησε στον άντρα της, ότι δήθεν ο Ιωσήφ της επιτέθηκε με ανήθικους σκοπούς. Ο Πετεφρής την πίστεψε και ο αθώος Ιωσήφ ρίχτηκε στην φυλακή.
ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ, ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΕΧΟΥΝΒ ΦΥΤΕΨΕΙ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΕ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΚΡΟΔΕΞΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΗΓΕΤΙΚΟ ΡΟΛΟ. ΑΡΚΕΤΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΒΡΑΪΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ.
ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ?
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου